کوی مهندسین

قالب وبلاگ


کوی مهندسین
 
نويسندگان
آخرين مطالب

 تمامی حواشی تراکتورسازی با الجزیره

تراکتورسازی توانست تیم قدرتمند ومیلیاردی الجزیره را با حمایت پرشور هوادارن خود شخم بزند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پیش از شروع، حواشی مختلفی دارد.

 

به گزارش سایت شخصی امیر توپچی پور، تا ساعت ۱۲ امروز طبقه اول ورزشگاه مملو از هواداران پر شور تیم تراکتورسازی بوده است و کم کم درب های طبقه دوم در حال باز شدن هستند هواداران همچنان در حال خرید بلیط هستند.

بنا به این گزارش ۴ ساعت مانده به دیدار تیم تراکتورسازی با تیم الجزیره امارات هواداران با شور و حال خاصی به تشویق تیم محبوب خود مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار نصر، طبق هماهنگی های باشگاه تراکتورسازی و و هیئت فوتبال استان، قرار بود اینترنت در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار بگیرد اما متاسفانه پس از ۴ ساعت تأخیر دقایقی پیش مسئولان مربوط  آغاز به راه اندازی اینترنت نمودند.

گفتنی است به دلیل حجم زیاد تماشاگران در جاده های منتهی به استادیوم ترافیک و ازدحام شدیدی حاکم است و حرکت خودرو ها به کندی انجام می گیرد.

هواداران پر شور تیم تراکتورسازی تبریز از صبح امروز در ورزشگاه حضور یافتند و با انواع تشویق ها و شعارها، حمایت خود را اعلام نمودند.

در پارکینگ استادیوم از تمام شهرهای اطراف خودروهایی مشاهده می شود که برای تشویق و دیدن بازی تراکتور به تبریز آمده اند.

در این میان تماشاگران علیه تیم استقلال  شعار می دهند و اسکوربرد ورزشگاه گل های بازی های گذشته تیم تراکتورسازی را پخش می کند.

گفتنی است بادبادکی به ارتفاع ۶ متر با متن wellcome to Tabriz بر فراز استادیوم به چشم می خورد.
بنا به گزارش خبر نگار نصردر خصوص امکانات لازم در ورزشگاه از نبود اینترنت برای خبرنگاران مشکل ساز بوده و طبق گفته ها عکاسان با وجود اینکه تنها ساعت به شروع بازی مانده است به دلیل نداشتن کاور مخصوص حق  استقرار در کنار زمین بازی را ندارند.

لازم به ذکر است خبرنگار مجله فوتبال آلمان نیز در جایگاه خبرنگاران در کنار خبرنگاران ایرانی حضور دارد.
گزارش نصر می افزاید، ورود و خروج خبرنگاران شدیدا توسط نیروی انتظامی کنترل می شود.

درهای ورزشگاه به دلیل تکمیل ظرفیت بسته شده و هم اکنون 85 هزار تماشاچی در ورزشگاه حضور دارند.

راه رو ها و پله ها نیز مملو از هوادارن تیم تراکتورسازی است و این درحالی است که تا یک ساعت قبل از شروع بازی فروش بلیط در استادیوم ادامه داشت.

بازیکنان الجزیزه پس از حضور در زمین با دیدن خیل هوادران به رخت کن بازگشته و برای ثبت حضور پرشور هواداران به فیلمبرداری از آنها پرداختند.

حضور بازیکنان تراکتور با تشویق بی امان هوادارن همراه بوده و با بردن نام تک تک نان بازکنان به طور انفرادی به تشویق خود ادامه دادند.

محمد ابراهیمی پس از دیدن تشویق هواداران به احترام آنها به رقص  آذری پرداخت.

به محض ورود تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به مستطیل سبز هواداران به شدت وی را تشویق کردند.

تونی: فقط یک بار ۱۲۰ هزار تماشاگر دیده بودم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر الجزیره امارات گفت که با این نتیجه از سد تیمی گپشتند که می‌توانست برای تراکتورسازی یک مانع محسوب شود.

 

به گزارش سایت شخصی امیر توپچی پور، تونی اولیویرا در پایان دیدار تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات که با پیروزی ۳ بر یک نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای تراکتورسازی بود و نخستین بازی آسیایی‌امان را انجام دادیم و توانستیم به خوبی کار کنیم و نتیجه هم بگیریم پیروزی شیرینی کسب کنیم.

وی افزود: امروز تیم ما با برنامه کار کرد. ما با بازیکنان صحبت کرده بودیم و هماهنگ شده بودیم. با صحبت‌هایی که کرده بودیم آنها روحیه بزرگی گرفتند و به آنها گفته بودم که به خودشان و قدرتشان اطمینان داشته باشند و هر کس باید به خودش اعتماد داشته باشد. مثل همیشه آنها بودند که نتیجه را برگرداندند و امروز روز روشنی برای تراکتورسازی بود. این پیروزی را به همه تبریک می‌گوییم.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: توانستیم از سد تیمی که ممکن بود برای ما مشکل ساز بشود بگذریم.آنها تیم بودند که در هر لحظه می‌توانستند نتیجه را تغییر دهند. به هر حال توانستیم از این مانع رد شویم. امروز تیم ما بسیار خوب و با برنامه بود از تمام بازیکنان راضی هستم.

وی درباره حضور پرشپور تماشاگران تبریزی در ورزشگاه گفت: در این چند سالی که مربی گری کردم تنها یک بار در یک بازی ۱۲۰ هزار نفر آمدند. امروز این تماشاگران فوق العاده بودند. آنها همیشه پشتیبان ما هستند و امروز هم قدرت بزرگی بودند و کمک کردند تا تیم رو به جلو حرکت کند. با وجود مشکلاتی که هواداران داشتند از صبح خودشان را رساندند و کمک بزرگی کردند.

اولیویرا اضافه کرد: ما از یک امتحان رد شدیم که آن هم بازی‌های آسیایی است. در حال حاضر پرونده این بازی را بستیم و باید برای بازی با نفت آماده شویم. امروز خیلی خوب شروع کردیم و همیشه باید خوب شروع کنیم. الان دو بازی  بیرون از خانه در لیگ قهرمانان داریم و باید با الجیش و الشباب بازی کنیم ولی در حال حاضر به بازی های خودمان در لیگ فکر می‌کنیم. بازی هایی که باید در ادامه لیگ انجام بدهیم مهم و پر قیمت هستند برای ما  و حواسمان به این بازی ها جمع است.

واقعا تماشاگران عالی بودند و همه یکصدا و یکدل بودند. بدون تماشاگران وهوادارن هیچ هستیم و من کاملا در اختیار این هواداران هستم.

سرمربی تراکتورسازی درباره آمدن ابراهیم زاده به زمین و اینکه چرا در لیگ زیاد بازی نمی کند گفت: او امسال بیشتر از سال گذشته بازی کرده است. این من هستم که می‌گویم چه کسی باید تعویض شود. همه باید از هر لحاظی آماده باشند که وقتی به زمین می‌روند جوابگو باشند.

اولیویرا درباره شایعه مذاکره با پرسپولیس گفت: من الان حواسم به تراکتورسازی است و  این شایعه قبلا هم بود. هنوز فرصت وجود دارد و در پایان فصل به این موضوع فکر می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود این پیروزی چهره شادی ندارد گفت: شادی من شاید در ظاهر نباشد ولی از درون شادم وقتی کارمان درست نتیجه بدهد خوشحالم. ما و همکارانمان که این جا حضور داریم  کارمان را حرفه ای انجام می‌دهیم. من همیشه چه باختم و چه بردم با هیمن چهره بودم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: تراکتور الجزیره
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391 ] [ 13:26 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خوش آمدید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 728083
تعداد مطالب : 374
تعداد نظرات : 227
تعداد آنلاین : 1